Statistics | Összesen 236 regisztrált felhasználónk van. Legújabb felhasználó: Mihi
Jelenleg összesen 14453 hozzászólás olvasható. in 609 subjects
|
Legutóbbi témák | » TársalgóSzer. Ápr. 12, 2023 10:15 pm by Breaker» A nap zenéjeKedd Jan. 26, 2016 8:09 pm by Nheil» Windows 7 Ultimate 64 Bit Sp1 Key Finder TorrentsKedd Jan. 26, 2016 8:08 pm by Nheil» Mese mondóka újratöltveVas. Nov. 02, 2014 8:52 pm by Nheil» A zelső HS verseny!Kedd Okt. 07, 2014 7:28 pm by Istipisti» Verseny szervezési szabályok!Hétf. Okt. 06, 2014 11:39 pm by Istipisti» 2014. Okt 1. tiltóSzer. Okt. 01, 2014 11:22 pm by Istipisti» Ki is játszik valójában? azaz: Képek a júzerekrőlPént. Május 09, 2014 11:58 pm by NAKA» Zene játékVas. Május 04, 2014 2:54 pm by Makk» HUDA film klubHétf. Ápr. 28, 2014 1:47 pm by Tarantila» Választás 2014Hétf. Ápr. 28, 2014 1:39 pm by Tarantila» A nap kártyája Szer. Ápr. 16, 2014 9:02 am by Makk» OCG Banlist 2014 áprilisHétf. Márc. 24, 2014 1:14 am by NAKA» Isti normál versenyeHétf. Márc. 17, 2014 3:15 pm by Istipisti» Káosz versenyVas. Feb. 23, 2014 11:25 am by Nheil |
Poll | | Legyen-e normális verseny? | Igen TCG! | | 50% | [ 5 ] | Igen OCG! | | 30% | [ 3 ] | Nem mert homokos vagyok! | | 10% | [ 1 ] | Karalábé! | | 10% | [ 1 ] |
| Összes szavazat : 10 |
|
|
| La Jinn the Mystical Genie of the Lamp | |
| | Szerző | Üzenet |
---|
Chazz Deluxe
Posts : 36 Join date : 2011. Dec. 21. Location : Underworld
Tapasztalati pont Credits: 0 Győzelmi mutató: 1-3
| Tárgy: La Jinn the Mystical Genie of the Lamp Hétf. Jan. 02, 2012 1:48 pm | |
| Monsters (29): La Jinn, the Mystical Genie of the Lamp x 3 Archfiend Soldier x 3 Ancient Lamp x 3 Fabled Kushano x2 Dark Resonator x 3 Fabled Ashenveil x 1 Rescue Rabbit x 2 Tour guide from the Underworld x 2 Reborn Tengu x 3 Black Luster Soldier – Envoy of the Beginning x 1 Dark Simorgh x 1 Dark Armed Dragon x 1 Morphing Jar x 1 Mad Archfiend x 1 Lancer Archfiend x 1 Archfiend Interceptor x 1 Spells ( : Dark Hole x 1 Heavy Storm x 1 Smashing Ground x 2 Monster Reborn x 1 MST x 2 Pot of Avarice x 1 Traps (14) : Scrap-iron Scarecrow x 3 Dimensional Prison x 3 Mirror Force x 1 Solemn Warning x 2 Solemn Judgment x 1 Bottomless trap Hole x 2 Torrential Tribute x 1 Starlight Road x 1 Extra Deck (15): Brionac x 1 Ally of Justice-Catastor x 1 Stardust Dragon x 1 Scrap Dragon x 1 Chaos King Archfiend x 3 Dark Highlander x 2 Iron Chain Dragon x 1 Black Rose Dragon x 1 Wind-Up Zenmaines x 2 Number 39: Utopia x 2 Ez egy elég egyszerű pakli, úgyhogy sokat nem kell érteni hozzá. Megverekedett már egy pár paklival, és szépek az eredményei, egyszer hagyott cserben egy rettenetesen rossz kezdő kézzel. A többi győzelemre és vereségre büszke vagyok. Próbáljátok ki, teszteljétek, és ha van valami ötlet/újítás, akkor azt mindenképp osszátok meg, mert még bőven van mit rajta fejleszteni. Leírás: La Jinn normál szörny, és persze az Archfiend Soldier is az, ezért a Rescue Rabbittel könnyű őket kihozni, és akkor utopia már is a pályán van. Az Ancient Lamp az egyik legaranyosabb kártya, mert szereti csökkenteni a túlerőt, ha két szörny van a pályán, szél osztályú, felfordítva pedig lehívható vele La Jinn, bár ez sokat nem számít, legfeljebb morálisan. Reborn Tenguk pedig gyorsan jönnek, és gyorsan a temetőbe is kerülnek, szél osztályúak, és könnyedén lehet velük synchrozni a dögöket. Mivel csak 3-as Fiend-type szörnyek vannak a paklban, ezért a Chaos King Archfiend akármikor lehívható. Annak pedig van a képessége, ami a tipikus 3000/2000, 3000/2500 és hasonló kaliberű szörnyeket elveri. Mad Archfiend damage-eli a védekező lapokat, és ha erősebb jön le a pályára, akkor még jó is, hogy átvált védekezni, ellenkező esetben rossz, Archfiend Interceptor támadó állásban 500-at sebez az ellenfélre, ha az támad, Lancer Archfiend pedig szintén damage-li a védekező lapokat. Ezeket azért tettem be, hogy lehívhassam a Dark Highlandert, ami megmentheti az embert a synchro paklik ellen. La Jinn szintén Fiend, úgyhogy vele is működik. Dark Resonator pedig egy körben nem pusztítható el a csatában, úgyhogy van rá esély, hogy megmarad a kövezkező körre, amikor már lehet synchrozni. Ha a pályán lenne egy hármas lap, akkor meg brionac, vagy Iron Chain Dragon. Dark Armed Dragon magyarázata egyértelmű, ha már több dark szörny van a temetőmben, akkor használhatatlan. Tour Guide-dal kihozom Fabled Kushanot, aki fény osztályú, és xyz hívással megvan a Wind-Up Zenmaines. Vele ki lehet irtani gyakorlatilag bármit. És szerencsére elhasználja az xyz materialjait, így már van dark és light osztályú szörny a temetőben, és mehet is a Black Luster Soldier. Mivel a Reborn Tengukat már kisynchroztam a temetőbe, ezért eltávolítással hívhatom is Dark Simorghot, ami ellehetetleníti az ellenfélnek a további játékát, mert nem enged setelni. Ehhez jönnek a csapdák, amelyek megvédik a pályán lévő szörnyeimet, és ha túlélek egy rohamot, akkor indíthatom a kontrát a Chaos King Archfienddel. Meg persze a solemnek megakadályozzák az ilyen Judgment Dragon, Master Hyperion és egyéb lapok lejövetelét. Remélem tényleg kipróbáljátok, mert én imádom ezt a kis paklit. | |
| | | Nheil Admin
Posts : 2631 Join date : 2010. Mar. 08. Location : Esztergom
Tapasztalati pont Credits: 170 Győzelmi mutató: 8-14
| Tárgy: Re: La Jinn the Mystical Genie of the Lamp Hétf. Jan. 02, 2012 2:52 pm | |
| Nekem feltétlenül megtetszett ez a pakli és ki is próbálom. Tetszik hogy egyrészt fun deck, másrészt ennek ellenére teljesn jó kombókat lehet összehozni. Viszont az tarthatatlan hogy 50 feletti lapot tartalmaz szóval eléggé megerőszakolom hogy lecsökkentsem legalább 42re. amikor biztosan kidobok: -3 scarecrow - egyszerűen nem fér be és ez nem control deck hogy nagyon védened kell magad -1 starlight - ha használsz, akkor vagy kettőt vagy egyet se, mert túl random és ugyanaz mint fent, nem az a fajta deck ahova kell - 1/2 prison - helyhiány -2 smashing ground - nem fér be sajnálom -3 ancient lamp - ez a lap vicc kategória, bármennyire la jinn deck, túl ritkán lehet konzisztensen kihasználni az effjét - sok szörnyek , majd később elválik pontoan miket mert túl sok van belőlük -1 morphing jar - ellenfélnek + lapokat adni rémálom -2 fabled kushano - semmi más fabled nincsa deckben, teljesen használhatatlan bármennyire is light - fabled ashenveil - túl szar na
+1 trap dustshoot - ez a lap minden deckbe kötelező +1 tour guide - olyan nincs hogy 2t használsz, vagy 3at vagy egyet se +1 sangan - a tour guide deckekben kötelező és fiend és level 3 és önmagában is prólap
Jó most duom hogy azt fogod mondani "nem sok az 50 lap, mert sok decketelvertem" de a realitásban 50 lap körüli dekcnek semmi esélye nincsen top deckek ellen hacsak nem kapsz be nagyon nagyon lucker kezet és nem luckolsz folyamatosan.
| |
| | | Chazz Deluxe
Posts : 36 Join date : 2011. Dec. 21. Location : Underworld
Tapasztalati pont Credits: 0 Győzelmi mutató: 1-3
| Tárgy: Re: La Jinn the Mystical Genie of the Lamp Hétf. Jan. 02, 2012 3:09 pm | |
| Igen, eredetileg a KCVDS-re készült, és ott csak synchro pakliként volt jelent, és abban a korszakban szükség volt önvédelemre, mert semmilyen reborn tengu, vagy egyéb normális lap nincs azon a helyen. Smashing groundok meg ilyenek azért vannak, mert royal decree meg tudta verni az összes csapdámat, amúgy nekem sem a kedvencem. tour guide-okból meg egyszerűen három fölösleges. Összesen kettő hármas szintű xyz lapom van, ezzel a kettővel meg külön külök kiszedegetem a light szörnyeket, és akkor black luster soldier is vígan ellehet. fabled ashenveil utólag tényleg fölöslegesnek tűnik, azt is akkor tettem be, amikor nem volt tour guide-om, és nem 100-osan volt light a temetőmben, amikor a BLS a kezembe került. De próba szerencse, kiszedek kettő scrarecrow-t (szerintem minden deck-ben jól működik, úgyhogy támasznak egyet bent tartok) meg azokat amit mondtál. de kettő lámpást azért bent tartok. Legyen már La Jinn hangulata, plusz wind és néznek az ellenfeleim, amikor megtámadják a saját szörnyüket.
| |
| | | NAKA
Posts : 877 Join date : 2011. Jan. 27. Age : 31
Tapasztalati pont Credits: 12 Győzelmi mutató: 5-9
| Tárgy: Re: La Jinn the Mystical Genie of the Lamp Hétf. Jan. 02, 2012 8:53 pm | |
| kell a lamp! láttál már dzsint lámpás nélkül Nheil? ez nem technikai kérdés, hanem elvi | |
| | | Chazz Deluxe
Posts : 36 Join date : 2011. Dec. 21. Location : Underworld
Tapasztalati pont Credits: 0 Győzelmi mutató: 1-3
| Tárgy: Re: La Jinn the Mystical Genie of the Lamp Hétf. Jan. 02, 2012 9:44 pm | |
| Egy nap alatt megváltoztattam a paklit úgy, hogy nem ismerek rá. Kiszedtem két lámpást, de a harmadik már csak elvi okok miatt is bent maradt. Viszont rájöttem, hogy belefér még egy dark simorgh, mert rohadt jó lap, viszont a lámpások nélkül előfordult, hogy egyet sem tudtam lehívni, úgyhogy feltuningoltam 3 luster dragonnal, akik mellé betettem még egy rescue rabbitot. 2 fabled kushano van a pakliban, ashenveil-t töröltem, kiszedtem az archfiend interceptort, mad archfiendent és lancer archfiend-et. mivel van a pakliban 3 új sárkány, ezért beraktm egy exploder dragonwing-et az extrába. kivettem mindhárom scarecrow-t (egyik meccsen miatta vesztettem) -2 smashing ground +1 tour guide, de sangan egyszerűen felesleges ide. Ezek után 3 féle végjáték fordul elő nálam 1.: BLS kijönnek a tour guide-okkal a light tunerek, és eltávolítom őket és BLS-sel meg rescue rabbit utopia-jával OTK 2.: DAD a temetőben 3 sötét összejön, és DAD a pályára, kerül, instant utopia és OTK 3.: Lehívom Dark Simorgh-ot, és az ellenfelem kilép Chaos King Archfiend és Dark Highlander kezd háttérbe szorulni. | |
| | | Ajánlott tartalom
| Tárgy: Re: La Jinn the Mystical Genie of the Lamp | |
| |
| | | | La Jinn the Mystical Genie of the Lamp | |
|
| Engedélyek ebben a fórumban: | Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
| |
| |
| |